20 Mart 2017 Pazartesi

İşkur Meslek danışmanlığı hizmetlerinden kimler faydalanabilir?

a. Meslek seçme aşamasında olanlar,
b. Mesleki becerilerini geliştirmek isteyenler,
c. Mesleğini değiştirmek isteyenler,
d. Genel lisede alan, meslek lisesinde meslek alanı ve dal seçiminde, lise sonrası
eğitim programı tercihlerinde bilgi ve yardıma ihtiyacı olan öğrenciler,
e. Yaygın eğitim programlarına katılmak isteyen (Kurum işgücü yetiştirme
kursu, mesleki eğitim merkezi, halk eğitim merkezi vb.), bir meslek alanı ve
eğitim programını seçmede yardıma ihtiyaç duyan kişiler ile bir üst eğitim
kurumuna yönelmek isteyen temel öğretim öğrencileri yararlanabilirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Nasıl işkur seminer talebinde bulunabilirim?

Seminer talepleri, seminer uygulanması istenen aydan en geç bir ay önce “o ayın” 10 una kadar, gün belirtilmeden, hangi ay veya aylar içi...