20 Mart 2017 Pazartesi

İşkur Girişimcilik programı açılması için başvuru yapabilir miyim?

Eğitim hizmeti alınabilecek kurum/kuruluşlar:
a. Milli Eğitim Bakanlığına bağlı eğitim ve öğretim kurumları,
b. Üniversiteler,
c. 5580 sayılı Özel Öğretim Kurumları Kanununa dayanılarak kurulan özel
öğretim kurumları ve özel eğitim işletmeleri,
d. Eğitim için MEB mevzuatı “Özel Öğretim Kurumlarına Ait Standartlar
Yönergesi” Beşinci Bölümde belirtilen gerekli mekân ve donanıma sahip,
• Dernek, vakıf, işçi, işveren, esnaf ve meslek kuruluşları, meslek birlikleri ve
benzeri kurum ve kuruluşlar ile özel sektör işyerleri,
• Kamu kurum ve kuruluşları, döner sermayeli kuruluşlar, özel kanunla kurulan
banka ve kuruluşlar ile bunlara bağlı işyerleri olması gerekmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Nasıl işkur seminer talebinde bulunabilirim?

Seminer talepleri, seminer uygulanması istenen aydan en geç bir ay önce “o ayın” 10 una kadar, gün belirtilmeden, hangi ay veya aylar içi...