20 Mart 2017 Pazartesi

İşkur Girişimcilik eğitimi programlarında hizmet alımı nasıl yapılmaktadır?

1. Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğünce /Hizmet Merkezlerince hizmet alım
ilanına çıkılır,
2. Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğünce / Hizmet Merkezlerince öncelikli
olarak hizmet alımı yapılacak kurum/kuruluşların, hizmet sağlayıcı kurum/
kuruluşların taşıması gereken özelliklere uygunlukları değerlendirilir.
3. Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğünce / Hizmet Merkezleri ve KOSGEB
Hizmet Merkezleri tarafından yapılan değerlendirme sonrasında eğitim
programının ve eğitmenin/eğitmenlerin gerekli yeterliliğe ve girişimcilik
eğitiminin verilebilmesi için gerekli şartlara sahip olup olmadığı belirlenir.
4. Girişimcilik eğitimi konusunda yeterli niteliklere ve belirlenen şartlara sahip
olan kurum/kuruluşlardan hizmet alınabilecek yaklaşık maliyet Çalışma ve İş
Kurumu İl Müdürlüğünce \ Hizmet Merkezlerince belirlenir.
5. Belirlenen yaklaşık maliyet esas alınmak üzere birden fazla kurum/kuruluştan
doğrudan temin yöntemiyle hizmet satın alınabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Nasıl işkur seminer talebinde bulunabilirim?

Seminer talepleri, seminer uygulanması istenen aydan en geç bir ay önce “o ayın” 10 una kadar, gün belirtilmeden, hangi ay veya aylar içi...