20 Mart 2017 Pazartesi

İşgücü yetiştirme kursu açılması için başvuru yapabilir miyim?

Milli Eğitim Bakanlığına (MEB) bağlı eğitim ve öğretim kurumları, üniversiteler,
özel öğretim kurumları ve özel eğitim işletmeleri, özel sektör işyerleri, eğitim
için MEB tarafından belirlenen standartlarda mülkiyeti kendine ait mekân ve
donanıma sahip dernekler, vakıflar, meslek odaları ve birlikleri ile sendikalar,
kamu kurum ve kuruluşları, döner sermayeli kuruluşlar, özel kanunla kurulan
banka ve kuruluşlar ile bunlara bağlı işyerleri işgücü yetiştirme kursu için başvuru
yapabilirler.
Kendi nam ve hesabına hizmet veya mal üretimi yapan işyerlerinin dışında kalan,
Milli Eğitim Bakanlığına bağlı resmi ve özel eğitim kurumları, üniversiteler, eğitim için Milli Eğitim Bakanlığı tarafından belirlenen özel öğretim kurumlarına
ait standartlarda mekân ve donanıma sahip dernek ve vakıflar ile işçi, işveren,
esnaf ve meslek kuruluşları, meslek birlikleri formal eğitim kurumu kategorisine
girmekte olup, bu tanımlamanın dışında kalan kurum/kuruluşlar ise işyeri olarak
değerlendirilmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Nasıl işkur seminer talebinde bulunabilirim?

Seminer talepleri, seminer uygulanması istenen aydan en geç bir ay önce “o ayın” 10 una kadar, gün belirtilmeden, hangi ay veya aylar içi...